>> Over ons

Wereldwijde leverancier

Offshore Callcenter Group is opgericht als een callcenter organisatie gericht op de West-Europese markt en is uitgegroeid tot een wereldwijde leverancier van in- en outbound callcenter diensten. Samen met haar partners heeft OCG een personeelsbestand opgebouwd van meer dan duizend werknemers.

Verhogen van omzet

Door flexibiliteit te tonen in een snel groeiende markt ontwikkelen we ons snel. Door alleen met native speakers te werken creëren we connectie met uw (potentiële) klanten. Wij beschikken over een divers palet aan outsourcing diensten. Samen met u werken we graag aan een grotere reikwijdte voor uw bedrijf het verhogen van uw omzet en het genereren van meer sales.

Outbound sales B2C0%
Customer service & inbound sales0%
B2B0%
Dit kunt u van ons verwachten
  • Activiteit in alle Europese landen.
  • We werken niet met ‘homeoffices’, maar altijd met gespecialiseerde en toegewijde teams. Binnen een contactcenter is er concurrentievoordeel door innovatieve werkwijzen. U bespaart ongeveer 30% doordat wij gebruik maken van lage loon callcenters.
  • Voorop lopen doen we door ons constant te focussen op de moderne technologieën. Zo beschikken we over een door onszelf ontworpen ordertool en data/lead management systeem. Hierdoor zijn wij in staat leads realtime op te volgen Dit leidt tot hogere conversies en lagere acquisitie kosten.
  • Door zeer diverse expertises, opleidingen en achtergronden binnen het team zijn we een stabiele basis voor kennis en talent.
Onze belangrijkste eigenschappen en kwaliteiten
  • State of the art predictive dialing technologie met digitale opname en oproep monitoring mogelijkheden. Dit zorgt ervoor dat uw agents maximaal efficiënt werken waardoor de kosten van contact / sales dalen.
  • Uitgebreide aandacht voor de opleiding zodat de kwaliteit en de prestaties van onze concurrenten overtroffen worden.
  • Gespecialiseerde teams met een individuele “hands on” aanpak zorgen ervoor dat alle (strategische) doelstellingen worden bereikt en overschreden.
  • Hooggekwalificeerde senior management met bewezen ervaring. Wat ervoor zorgt dat uw project in goede handen is.
  • De mogelijkheid om snel en succesvol een op maat gemaakte effectieve en efficiënte marketing strategie te implementeren door gebruik te maken van lage loon callcenters. Wat ervoor zorgt dat u tegen zeer aantrekkelijk tarieven nieuwe klanten vindt of bestaande relaties kunt bedienen!

Lees hier meer over onze diensten >>

Casper Pruijn – CEO

Mijn naam is Casper Pruijn. In 2013 heb ik de Offshore Callcenter Group opgericht. Voor nieuwe relaties ben ik het eerste aanspreek punt. Het is mij een groot genoegen om samen met u de mogelijkheden voor uw bedrijf door te nemen!

Grote Sloot 145, 1752 JK Sintmaartensbrug
E casper.pruijn@offshorecallcentergroup.com
T +31 6 39 32 68 10